top of page
Objave

TELO, HVALA TI ...

Hvala, hvala, hvala …


Spomini prihajajo na površje. Čutim, da se spominjaš tudi ti.


Telo, hvala ti, da si zdržalo. Hvala ti, da si ostalo. V življenju. Kajti le s teboj sem živa tudi jaz.


Opozarjalo si me. Takrat tega nisem vedela. Zdaj vem več. Zdaj vidim več.


Ko sem v tisti sekundi in pol pogledala v smrt, je del mene padel v brezno. In pot iz njega je pot k tebi, življenje.


Na poti iz brezna mi je pomagalo mnogo parov rok. Hvala vam. Hvala, hvala, hvala. V mojem srcu je vedno posebno mesto za vse vas.


Telo, s tabo sem živa.


Živa sem, in rada sem živa.


Hodim, in vsak moj korak, naj še tako boli, je veselje.


Vidim, in v vsakem pogledu je ena sama lepota.


Čutim, in moje čutenje je radost.


Diham, in vsak dih in izdih sta hvaležnost.


Nič več ni samoumevno, nič več ni obvladljivo.


Telo, s teboj vsak dan odkrivam, kako čudovito darilo je življenje.

In kako čudovito darilo sem s teboj življenju tudi jaz.


Miša




Comments


Nedavne objave
Arhiv
bottom of page