top of page
Objave

O NEGATIVNIH MISLIH oziroma TUDI TO SEM JAZ ...

❤️Od kod prihajajo naše misli? Zakaj so nekatere prijetne in druge manj prijetne? In kaj narediti z negativnimi mislimi, saj baje nižajo našo vibracijo in nam delajo probleme v življenju? A če se jih znebim, se temu izognem?


❤️Ne bi rekla.


❤️Negativne misli so naš jok - jok, ki prihaja iz podzavesti, iz naših prepričanj, svetih resnic, sodb o sebi, drugih, o svetu in življenju.


❤️Negativne misli so kri iz naših ran, so razočarana privrženost, želja po sprejetju, razočarana ljubezen.


❤️Če se skušamo znebiti negativnih misli, se skušamo znebiti dela sebe.


❤️ČE SKUŠAM POTLAČITI ALI ODSLOVITI NEGATIVNE MISLI, POTLAČIM ALI ODSLOVIM DEL SEBE.❤️


❤️Potlačene negativne misli izbruhnejo kot bolezen.


❤️Kaj pa naj potem z njimi?!


❤️IN ČE SE VPRAŠAM ...


Kaj mi prinaša ta misel?


Kakšno sporočilo, darilo ima zame?


Je moja?


Če je, od kod prihaja?


Katera izkušnja, prepričanje ji botruje?


❤️Vprašam se, ali bom zaradi vsebine misli umrla? Če ne, se takoj zmanjša njen naboj in lažje vidim, kar je zares za njo.


❤️IN POTEM Z LJUBEZNIJO ...


Takšno misel 'vzamem v roke' , jo opazujem in se sprašujem zgornje. Če ugotovim, da sem prevzela tujo misel, se sprašujem, ali ta misel velja tudi zame. In se spomnim svojih izkušenj, ki mi kažejo drugače.


Če je misel moja oziroma če sem jo posvojila, jo sprejmem in 'objamem' tisti del sebe, tisto rano, od koder prihaja. Vprašam se, ali lahko imam drugačno izkušnjo. Kaj bi bilo potrebno za drugačno izkušnjo?


❤️Če začutim, naredim za takšno misel postavitev družine, kjer lahko zares vidim, kaj je za njo, in jo prosim, da mi da svoj blagoslov.❤️


Včasih si jo 'prihranim' za poznejšo obdelavo. Takrat uporabim '10 na -17', pošiljanje misli v svetlobo, prepuščanje misli (predvsem jeze) Materi Zemlji (pošljem v njeno ognjeno jedro) in splakovanje skozi školjko - misel z ljubeznijo z nakazanimi gibi vzamem iz telesa in jo položim v svetleče belo školjko in odplaknem v svetlobo. Vsak lahko najde svojo tehniko.


Dobro si je postaviti os sveta ali kaj podobnega.


Ko se enkrat navadimo teh orodij, gre hitro.


❤️Ne svetujem pa tlačenja takih misli ali izogibanja, ne da pogledamo, kaj jim botruje. Ker naši občutki in prepričanja delujejo na nezavedni ravni in vplivajo na procese v telesu, če se mi zavedamo ali ne.


❤️Negativna misel je dejansko 'opozorilo', sporočilo iz podzavesti, ki nam pomaga videti in preoblikovati svoja prepričanja, sodbe, svete resnice.


❤️Dejansko je blagoslov.❤️


❤️Negativne misli nam pokažejo naše sodbe in bazična prepričanja. Ko začnemo spreminjati ta, se spremenijo tudi misli. To je vsekakor proces, a so spremembe trajne. Ko spremenimo ali opustimo svoja prepričanja ali sodbe oziroma ko vidimo več, se ta nikoli več ne 'vrnejo' in misli se spremenijo.


❤️Dokler imamo prepričanja in sodbe, ki botrujejo negativnim mislim, tudi lepih trenutkov ne moremo doživeti oziroma izkusiti v polnosti. In po navadi so amplitude vrhuncev in padcev velike. S spremembo se te amplitude spremenijo in vse življenje prežema 'lepši' občutek.


❤️Se je pa treba za spremembo kar angažirati. Zanimivo je, da ko gre za telesno kondicijo in postavo, smo se pripravljeni veliko bolj posvetiti temu, kot ko gre za miselno/psihično/notranjo kondicijo in notranjo držo. Pa gre za podoben mehanizem.


In vsak od nas pozna svoj proces iz prve roke, kot recimo jaz zgoraj opisanega. Meni dobro služi. In nekaterim tak proces ustreza, drugim ne. Ni prav ali narobe, je samo drugače.


❤️Vse pa je proces in dobro je, da smo potrpežljivi sami s sabo in s procesom življenja.


❤️IN ŠE TO ...


Vibracija NI misel, botruje pa obliki misli. Vibracija je notranja drža, skupek globokih prepričanj o sebi, drugih, svetu in življenju.


O tem pa več drugič.


Miša ❤️



Nedavne objave
Arhiv
bottom of page